Kontakt: +48 726 148 186 | e-mail: biuro@fabrykawydarzen.com

ANTALIS POLAND

Temat wydarzenia: Otwarcie nowego centrum projektowania opakowań Packaging Design Center

Liczba uczestników: 110

W związku ze zmianami w kierunku rozwoju, Klient zwrócił się do nas z prośbą o współpracę przy otwarciu nowej przestrzeni na Śląsku. Był to wyjątkowy moment w historii firmy, o którym wiedzieliśmy od samego początku i mieliśmy przygotowany specjalny plan ofertowy. Na otwarcie nowego centrum projektowania opakowań Packaging Design Center w Sosnowcu, zaproszono najważniejszych partnerów zza południowej granicy. Byli przedstawiciele firm z Czech, Słowacji i Węgier.

Obostrzenia dotyczące użytkowania przestrzeni nowego centrum projektowania nie były nam obce. Z racji doświadczenia i wcześniejszych podobnych realizacji, byliśmy przygotowani na wszelkie prace podejmowane na terenie zakładu. Agencja była zobowiązana przedstawić dokładną specyfikację używanego sprzętu oraz odbywać cykliczne spotkania szkoleniowe w siedzibie Klienta. Nasze umiejętności i wiedza finalnie zostały potwierdzone przez specjalistów z zakresu bezpieczeństwa.

Pierwotnie zakładaliśmy wydarzenie, które miało odbyć się w dwóch częściach. W pierwszej oficjalne otwarcie na terenie centrum opakowań, a następnie bankiet pod namiotem przed firmą Klienta. Ostatecznie realizację w całości przeprowadziliśmy wewnątrz budynku ze względu na warunki przestrzenne i obawy pogodowe, które zweryfikowaliśmy w prawidłowy sposób. Duże podziękowania otrzymaliśmy od organizatorów za właściwe podejście do zmian i reakcję!

Całe wydarzenie przebiegło bardzo sprawnie. Pomimo krótkiego czasu na montaż (zaledwie 4h!), zdążyliśmy ze wszystkim. Otwarcie dopełnił występ Orkiestry Dętej Górniczej, która wykonała bardzo szeroki repertuar muzyczny. Atrakcja cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników. W końcu w roku 2018 Orkiestra zajęła pierwsza miejsce na Międzynarodowym Festiwalu i Konkursie Orkiestr „Golden Sardana” w Barcelonie!

Co nas ucieszyło i motywuje do dalszej pracy? Poniższe słowa osoby decyzyjnej ze strony Klienta, która od lat pracuje przy eventach i zna doskonale tajniki naszej branży.

„Pomimo, że na rynku warszawskim jest mnóstwo dużych agencji to współpraca z Państwem wyglądała bardzo profesjonalnie. Muszę przyznać, że niejedna firma ze stolicy z branży eventowej może się uczyć podejścia do kontaktu, reakcji na zmiany i przełożenia tego na jakość wydarzenia. Oby tak dalej!”

Warto zapamiętać:

·      nasz team posiada wszelkie kwalifikacje, wiedzę i umiejętności do pracy na terenach zakładów produkcyjnych

·      wydarzenie było wyjątkowe w historii rozwoju firmy i cieszyło się dużym rozgłosem w prasie

·      organizator był bardzo zadowolony, co potwierdziły otrzymane referencje

·      podczas rozmów i ustalania formatu wydarzenia, zmienialiśmy 4 razy koncepcję na prośbę Klienta

·      duże zainteresowanie wzbudziła Orkiestra Dęta Górnicza

otwarcie

antalis

Opinie zadowolonych Klientów

Agencja prowadząc działania przygotowujące do realizacji wykazała się pełnym profesjonalizmem, będąc elastyczna w stosunku do sugestii i zmian. Współpraca przebiegła bardzo sprawnie z uwzględnieniem wszystkich wytycznych Organizatora.

RAFAKO S.A.

Bardzo wysoko oceniamy jakość, profesjonalizm i dobrą organizację zleconego zadania, tym samym mamy przyjemność zarekomendowania Fabryki Wydarzeń jako Partnera godnego polecenie w organizowaniu imprez firmowych.

Intive S.A.

Mając już wieloletnie doświadczenie we współpracy z agencjami eventowymi, z pełnym przekonaniem polecamy firmę Fabryka Wydarzeń Mateusz Macyszyn, jako wiarygodną i profesjonalną firmę.

Grupa Seppeler, Ocynkownia Śląsk

Dzięki szybkiemu i racjonalnemu reagowaniu na nieprzewidywane sytuacje skomplikowane logistycznie przedsięwzięcie przebiegło w sposób kontrolowany i w bardzo miłej atmosferze.

Antalis Poland

Doprecyzowanie oczekiwań Klienta i zwrócenie uwagi na potrzeby konkretnego eventu, a także na rozwiązania technicznie mając zastosowanie w danej sytuacji, to podejście zdradzające znajomość branży i wyobraźnię – niezbędną w tej materii.

Centrum Historii Zajezdnia Wrocław

Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie i kompetencje animatorów, jakość atrakcji przygotowanych dla naszych gości, cateringu, sprawność organizacyjna, w tym dbałość o najmniejszy detal spotkania.

NZOZ Twój Lekarz

Wydarzenie miało charakter wyjazdowy, dlatego jesteśmy pełni uznania za wykonanie eventu i dostosowanie się do naszych oczekiwań. Z przyjemnością stwierdzamy, że poziom świadczonych usług był na wysokim poziomie, a Agencja wywiązała się terminowo ze swoich zadań.

Poligal Polska

KONTAKT

Zapraszamy do współpracy. Dołożymy wszelkich starań, aby stworzyć satysfakcjonującą
i spełniającą wszystkie cele wydarzenia ofertę

Tel.: +48 726 148 186
E-mail: biuro@fabrykawydarzen.com

Fabryka Wydarzeń
ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław

Copyright © 2019 Fabryka Wydarzeń. All rights reserved.